Týdenní meta report #17 s Gnimshem!

Další žebříček sestavený týmem IhearthU. Nezapomeňte, že žebříček je seřazen podle četnosti a oblíbenosti, nikoliv podle síly. Bývá pravidlem, že nejhranější deck je i nejsilnější deck, ale vždy tomu tak nemusí být.

WARLOCK

Warlock je na ladderu stále nejhranější, avšak mezery mezi jednotlivými hrdiny se stále změnšují. Se zvětšující se oblibou Priesta, Zoo získalo další špatný match-up, se kterým si musí dělat starosti. Handlock však získal match-up výhodný. Žádný z Warlock decků v poslední době neprošel žádnou výraznou změnou. Očekávejte standardní varianty Handlocků, sem tam i Demonlocky.

HUNTER

Hunter se těsně drží na druhém místě. Spousta hráčů upustila od agresivních verzí s Explosive Trapama a místo nich používají Freezing/Snake Trapy pro lepší match-up s pomalejšími decky. V současnosti vede Snake Trap. Unleash the Hounds si také drží své místo, kvůli výhodě proti Zoo a Paladinům. Pokud se meta vrátí zpátky k aggru, můžete znovu čekat Explosive Trapy.

DRUID

Ramp Druid je u hráčů velmi oblíbený, hlavně na ladderu. Současné verze hrají Zombie Chow k udržení early game a Ancient of War kvůli velmi silné late game. Tento deck také používá Sen´jin Shieldmastery jako T4 drop. Pokud to tak bude pokračovat i nadále, zvažte oprášení svého Black Knighta.

PRIEST

Priest se také dočkal pozornosti. Hráčům se konečně daří objevovat optimální variace pro tohoto hrdinu. V jednom z úspěšných balíků se dokonce hraje Prophet Velen! Light of the Naaru se více než osvědčilo jako aktivátor Wild Pyromancera. V kombinaci s Prophetem nebo Auchenai Soulpriest také funguje dobře.

MAGE

Mage je teď nejuniverzálnější ze všech se spoustou možností. Dá se hrát od velmi agresivní až po čistě kontrolní deck. Fatigue Mage je z nich teď asi nejoblíbenější. Hráči vzali základ mid range Mage decku a obohatili jej o Illuminátory k prodloužení hry a jednoduchého "přežití" vašich soupeřů.

PALADIN

Mid range Paladin se stále vyvíjí. Populární balíky zakomponovaly karty jako Acolyte of Pain, Unstable Ghoul, Wild Pyromancer a dokonce i druhou kopii Lay on Hands. Další pak hrajou jen jednoho nebo dokonce žádného Quartermastera. Pokud víte, že váš soupeř nehraje žádné Quartermastery, chovejte se k jeho Recruitům podle toho.

WARRIOR

Warrior na tom není tak zle, jak naznačuje jeho umístění v tomto žebříčku. Na ladderu je hodně silných balíků, Warrior je z nich ten nejméně oblíbený. Hráči se svého Warriora snaží optimalizovat. Většina variant se spoléhá na Whirlwind, některé však hrají Unstable Ghoula. Dejte si pozor na to, jakou verzi zrovna hraje váš soupeř.

SHAMAN

Verze Shamana s Neptulonem měla nedávno na ladderu nemalé úspěchy. Naneštěstí Shaman jako takový zůstává velmi neoblíbený. Pokud na ladderu Shamana potkáte, očekávejte klasiku, ve které však místo s Al´akirem počítejte spíše s Neptulonem.

ROGUE

Rogue se v poslední době hraje velmi zřídka. Očekávejte Miracle verze buď s Auctioneery nebo Sprinty, velmi zřídka se objeví obojí.

Balíček týdne - Priest Control

Priestovi se na ladderu v posledních týdnech daří. Jeho verze hrají Light of the Naaru, ne jen kvůli early game hrozbě, ale i do různých kombinací, jako je třeba Wild Pyromancer. Balík opustil od RNG karet jako je Thoughtsteal za cenu více konzistnějších karet a silnému late game konci, skoro jako Warrior. Druhou kopii Holy Fire berte jako možnost dostat se zpět do hry, či překvapující burst v kombinaci s Velenem.

Pro dnešní meta report se nám se svým názorem představí další velké jméno ze zahraničí! Konkrétněji jde o kapitána týmu Cloud 9 a úspěšného polského hráče - Gnimshe!

Gnimshův názor na metu

Současná meta je úžasná a opravdu mě baví v ní hrát. Všechny classy jsou hratelné a stále se mění. Nové karty přinesly spoustu čerstvého vzduchu a pomohly hráčům vytvořit nové balíky. Je důležité, že některé z nových karet změnily match-upy a hry udělaly složitější, komplexnější. Například Piloted Shredder je teď součástí většiny balíků. Dokáže na boardu vytvořit fantastické puzzle, protože musíte vzít v potaz to, co se stane po jeho smrti. Dostanete Mana Wraitha nebo Doomsayera? 4/4 Milhouse nebo Lorewalkera Cho? Musíte své rozhodnutí upravovat podle toho, co jste z něj dostali a mnohokrát ještě před tím, než s ním vůbec zaútočíte. Líbí se mi, jak Shrinkmeister změnil match-upy pro Priesta a jak teď musíte úplně jinak přemýšlet, když s nimi hrajete. Vaši minioni se 4 body útoku již nejsou v bezpečí před Shrinkem v kombinaci s Cabalem. Další takovou kartou je Antique Healbot, z hraní proti Handlockům udělala doslova peklo. Navíc díky němu fungují decky jako Mill Mage nebo Darkwonyxův OTK Warlock. Jsem rád, že Paladin je zpět a hratelný díky Quartermasterům a Muster for Battle. Spousta hrdinů získala spoustu nových balíků a je teď těžší proti nim hrát. Celkově se všechny decky zvedly, ale není žádný, který by byl příliš silný.

originál:  "So the current metagame is amazing. I really enjoy playing in it. All the classes are playable and it shifted again. New card are a breath of fresh air and helped players to create new archetypes. Also it's important that some of the new cards changed the matchups and make the game more deep. For example Piloted Shredder that's a new staple in most of the constructed decks. It creates fantastic puzzles on board where you have to take into account what will happen after you kill it. Are you going to get a Mana Wraiht or Doomsayer or maybe a 4/4 or a frigging lorewalker Cho. You need to make your decisions based on whatever you can get and often before you get it. I love how Shrinkmeister changed the Priest matchup and how you have to think differently about it when you play it. Your 4 attack minnions are not safe anymore and with a Shrink the Priest can steal your bear with Cabal after reducing it's attack. Also Healbot is another card like that and makes playing vs Handlock a living hell plus makes some of the decks work like mill Mage, or Darkwonyx's OTK Warlock. I'm happy that Paladin is back with Quartermaster and Muster for Battle and that it's a viable deck. Also a lot of classes got different archetypes, so now it makes it a bit more difficult to play vs them. The overall power level of decks has increased a bit, but nothing is too powerful."

zdroj: http://ihearthu.com/meta-report-52/



Naposledy upravil/a Kinedryl 27.01.2015 v 11:18:27.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Ragnars 29.01.2015 19:55

Pořád se nic nemění..na ZOO locka a huntra stačí půlka mozku, nebo IQ chytřejší opice a s trochou štěstí 80 - 90 % zápasů vyhrajete. Bohužel..

shevo777 26.01.2015 15:05

MaybeLater
Od polovice decembra hrajem na laddery IBA paladina svoj deck: To arms men utility deck :P , ide to v pohode i ked su zle chvilky hlavne ked nevide muligan na zaciatku kola a prve 3 liznutia nepride lacny minion tak to mozem rovno zrusit ale inac je to funny akorat mam problem z handlockom zbytok su lahke sem tam vyrovnane matche.
ja hrám pala momentálnr tiež a može vyhrať s hocikým..handlock je tažký match up ale často vyhrám..prekvapený som z matchupu s warriormi kde mám asi 80% win..a to aj napriek whirlwind baron geddon či brawl ..inák vyrovnanée duely ale s druidmi je celkom problém hlavne kvoli combu

MaybeLater 26.01.2015 13:43

Od polovice decembra hrajem na laddery IBA paladina svoj deck: To arms men utility deck :P , ide to v pohode i ked su zle chvilky hlavne ked nevide muligan na zaciatku kola a prve 3 liznutia nepride lacny minion tak to mozem rovno zrusit ale inac je to funny akorat mam problem z handlockom zbytok su lahke sem tam vyrovnane matche.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet