Karty, které se změnily #2

http://hsfan.tiscali.cz//pic/loga/hskarty

Je tu druhý díl seriálu, který vám přestavuje změny, kterými si karty z Hearthstone prošly. O některých jste možná slyšeli, ale některé vám zase mohou být úplně neznámé. V tomto díle se můžete seznámit třeba s průběhem změn u Nata Pagla a Illidana, balancováním, kterým si prošel warrior nebo s tím, jak dříve vypadala Emperor Cobra.

Legendárky

Nat Pagle

Světově proslulý rybář už si v Hearthstone stihl něco prožít. Původně se mohl Pagle pyšnit poměrně šílenými 5 životy za 2 mana krystaly, ale jeho výstup na výsluní začal, až když byl tento počet snížen na stále nepříjemné 4. Pagle se stal instrumentální kartou v mnoha vítězstvích i na nejvyšší úrovni a tak nakonec přišel neodvratitelný zásah shora. Ukázalo se, že Pagle potřebuje více času na přípravu svého dynamitu... vlastně návnady a může tak chytat karty až na začátku vašeho kola, ne na konci. Blizzardu se tak vesměs podařilo kartu nerfnout tak, aby nebyla vyhoštěna na území nechtěných karet, kterému vládne Tinkmaster Overspark.

Illidan Stormrage

Illidan Stormrage, bývalý vládce zchátralého Draenoru, se v průběhu vývoje dočkal kompletního přepracování. Původně zajišťoval, že oba hráči ztratí 3 karty z ruky, ale zároveň si líznou 3 nové. Představte, že si na ruce syslíte nějaké pěkné kombo a soupeř na vás vyrukuje s něčím takovým. Možná právě proto se Blizzard staví k discardům tak odmítavě a rozhodl se ho ze hry vymítit. Škoda. Ale zmínil jsem, že Illidan se dočkal kompletního reworku a efekt tedy není jediným postiženým prvkem. Původně jste za možnost poslat Illidana na stůl zaplatili 7 mana krystaly, tedy o jeden více než nyní, ale zase jste dostali 7/7 miniona. V nynější verzi má Illidan pouze 5 HP, což je důvod, proč se s ním setkáváme spíše výjimečně.

Classové karty

V předchozím díle jste se mohli seznámit se změnami, které postihly všemi milovaného Huntera, dnes je na řadě mistr „Heh, greetings“.

Battle Rage

Občas to vypadá, že si Blizzard neví rady s balancováním. Battle Rage je toho důkazem. Pravěká verze této karty stála 2 mana krystaly a zajišťovala vám líznutí karty za každého miniona, který má Health v červených číslech. A až nepříjemně často tedy šlo o mrtvou kartu. Blizzard tedy zavelel k obratu. Cena byla zvýšena na 3 many, ale tentokrát se lízala karta za každý poškozený charakter, tedy i hrdiny. To v drtivé většině případů znamenalo aspoň 2 karty a s trochou pomoci i mnohem víc. Logicky se tedy dostavila další změna. Cena se vrátila na původní hodnotu a tentokrát jste dostali kartu za každý charakter na vaší straně stolu. Konečně se tedy pánům z Blizzardu podařilo vytvořit rovnováhu, se kterou jsou spokojeni a tuto verzi tak najdeme v současné verzi Hearthstone.

Charge

I Charge si prošel několika zásadními změnami. Původně jste za 0 many měli k dispozici Charge pro všechny vaše miniony během právě probíhajícího kola. Asi nemusím upozorňovat, jak přehnané to bylo. Prakticky bylo možné dát OTK za 0 many. Úžasná to doba... Přišla změna a karta začala poskytovat Charge pouze pro jednoho miniona. Změna rozhodně k lepšímu, ale nestačilo to, a tak Charge se dočkal další změny. Cena byla zvednuta na 3 mana krystaly, ale jako malý bonus minion aspoň dostane +2 attack.

Warsong Commander

I karta Warsong Commander byla shledána vinou z přebytku OTK warriorů. A trest přišel v podobě změny efektu. Původně Warsong Commander poskytoval Charge všem vašim minionům, nyní už jen minionům, co mají 3 Attack a méně.

Gorehowl

Facelift podstoupil i Gorehowl. Zbraň, která magicky putuje po Azerothu, v nynější verzi ztrácí 1 útok za každý útok do miniona. Původně tomu tak nebylo a mohli jste si mlátit do soupeřových minionů za 7 třeba půl hodiny. Nevím, čí to byl nápad, ale jsem rád, že někdo měl dost rozumu na to, aby ho vymazal v povrchu zemského.

Které další méně významné změny warriora potkaly? Armorsmith podstoupil rozdílné rozdělení statů, Frothing Berserker se nyní objevuje s 2 attack, efekt Inner Rage se změnil na permanentní a Commanding Shout vám nyní umožňuje líznout si kartu za cenu 1 mana krystalu navíc.

Neutrální karty

Emperor Cobra

Neutrální karty v tomto díle bude zastupovat Emperor Cobra. Tato karta se od původní verze změnila k nepoznání. Původně to byl 0/1 minion za 3 many. Na první pohled úžasné že? Síla této karty vězela v tom, že minion měl útok rovnající se vašemu aktuálnímu počtu mana krystalů. V desátém kole to tedy byl 10/1 minion za 3 many. Stejně jako u Magma Ragera, i u této verze Emperor Cobry byl problém v tom jednom jediném životu. To tak dávalo kobře omezené využití, ale pokud jste jí dokázali zkombinovat třeba s Conceal nebo Divine Shield a Redemption, mohlo jít o obrovský problém pro soupeře za minimální cenu a vývojáři se tedy nakonec uchýlili ke změně.

Navigace:

[1. díl] --- [2. díl] --- [3. díl]
[4. díl] --- [5. díl] --- [6. díl] --- [7. díl]



Naposledy upravil/a Glea'ar 30.05.2014 v 20:15:34.

Diskuze

Psychokiller 25.04.2014 09:11

Myslím si že, Warsong Commander a Emperor Cobra není taky špatné combo. Jenže u wára bude lepší ten execute co ?

Metiu 24.04.2014 19:00

uz rozumiem tomu co chcete povedat

Grangik 24.04.2014 18:23

Gorehowl byl dřív opravdová šílenost, a Emperor cobra existuje stejně jen v hunter balících, ale aspoň existuje, opravdu si nedokážu představit kdo by hrál tu dřívější kobru...

Jirasul 24.04.2014 17:53

Metiu, promiň, ale jsi uplně mimo. Není žádný rozdíl v použití karty, jestli jí obdržíš na začátku, nebo na konci. Před nerfem si v 2. kole vyložil Paggla a hned si měl šanci dostat kartu. Po nerfu tohle možné není. Takže soupeř má šanci se Paggla OKAMŽITĚ zbavit a ty si bez šance na jedinou kartu, co na tom nerfu nechápeš?

Blam 24.04.2014 17:52

Metiu
nechapem v com spociva oslabenie nata pagleho. je ovela lepsie ked mam 50% sancu na bonus kartu na zaciatku kola ako na konci. ked ju dostanem na zaciatku tak mam este moznost ju nejako vyuzit co sa o tom, ze ju dostanem na konci povedat neda. a ten ilidan sa mi lubi - lacne karty roguny + stastie v podobe coinu mi vyvola za 6 many 4 miniony minimalne + ak mam este kartu ze si ho vratinm na ruku je super
S Natem je to tak: Když jsi lízal na konci kola, tak se ti ten efekt spustil po jeho zahrání na konci tvého kola, s čímž soupeř nemohl nic udělat, teď ho může zabít dřív, než se vůbec může spustit efekt

Metiu 24.04.2014 17:49

nechapem v com spociva oslabenie nata pagleho. je ovela lepsie ked mam 50% sancu na bonus kartu na zaciatku kola ako na konci. ked ju dostanem na zaciatku tak mam este moznost ju nejako vyuzit co sa o tom, ze ju dostanem na konci povedat neda. a ten ilidan sa mi lubi - lacne karty roguny + stastie v podobe coinu mi vyvola za 6 many 4 miniony minimalne + ak mam este kartu ze si ho vratinm na ruku je super

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet