Karty, které se změnily #1

Hearthstone si za svůj krátký život už dokázal projít bohatým vývojem. Nemůže se sice délkou rovnat rekordmanům jako Duke Nukem Forever nebo Starcraft II, ale zlomek jejich doby vývoje stačil, aby v Hearthstone prakticky nezůstal kámen na kameni. A pokud vás zajímá, jak se změnily během vývoje samotné karty, jste na správném místě. Každý týden vám budu přinášet výběr ze změn, které Hearthstone potkaly. A že jde o docela dlouhý seznam.

Legendárky

A začneme legendárkami. Nejen proto, že předpokládám, že ty vás zajímají asi nejvíce, ale mnoho z nich prodělalo velice zásadní změny, při kterých se ztratily některé originální efekty.

Millhouse Manastorm

O případu Blizzard vs. Millhouse Manastorm už možná něco víte, pokud jste četli článek, ve kterém jsem vám představil ne úplně známé karty. Původně byl sice samotný Millhouse Manastorm slabším minionem, ale jeho efekt se aspoň nerovnal sebevraždě. Právě naopak, původní Millhouse nenápadně propašoval hráči do ruky kartu MEGA-BLAST!!!!, která za 10 many nabízela 5 damage do všech nepřátel. Pak ale zasáhla boží ruka a z Millhouse Manastorm se stala karta, která vám může způsobit vypadání vlasů nebo zástavu srdce z přemíry smíchu.

Onyxia

Onyxia, hvězda celovečerního animovaného filmu Onyxia Wipe Animation, je také jednou z karet, která na půli cesty prodělala velkou změnu. Zatím co teď při zahrání zaplní každé volné místečko na vaší straně stolu svými Whelpy, dříve šlo o kartu, která přinutila Barona Geddona krčit se v temném rohu a závidět. Dříve si totiž Onyxia nepovolávala svoje mladé, ale mohla způsobit nepříjemné zvednutí teploty na stole, které způsobilo, že všichni minioni i samotní hrdinové dostali 2 damage. A to pokaždé, kdy jste si líznuli kartu. Jen pomyslete na komba, která se dala s Onyxia vytvářet.

Classové karty

Čas na classové karty. Tento týden si tuto sekci pro sebe obsadil Hunter.

Unleash the Hounds

Unleash the Hounds byla vždy problémová karta. Možná, že vám teď způsobuje v bojích s Huntery bolesti hlavy a vystřeluje váš tep do nebeských výšin, ale i kdybyste se vrátili do minulosti, tak si nijak nepomůžete. První známá verze Unleash the Hounds vás stála jenom 1 mana crystal a poskytovala vašim Beast minionům +1 attack a Charge. One turn kill Hunter k vašim službám. I Young Dragonhawk dostával v tomto případě smysl. Z Blizzardu se pak několikrát ovzalo, že one turn killy nejsou hlavám pomazaným po chuti a Unleash the Hounds tedy muselo prodělat změnu. Efekt se tedy změnil na vyvolání 1/1 miniona za každého nepřátelského miniona, který známe dnes, ale s tím rozdílem, že si karta vzala 4 mana krystaly. Až když byla cena snížena na 2 mana krystaly, se zrodil Hunter, jak ho známe dnes. Věk Unleash the Hounds komba začal.

Scavenging Hyena

A u Unleash the Hounds ještě zůstaneme, protože je tu další karta, které se často objevuje v kombinaci s touto kartou, Scavenging Hyena. Karta, která se stále těší pokřivené reputaci, ale věřte, že bylo hůř. Dříve si Hyena za každou mrtvou bestii také připsala +2/+1, ale zároveň profitovala i ze skonání soupeřových Beast minionů. Asi si dokážete domyslet, jak dříve vypadaly zápasy mezi Huntery. Závody ve zbrojení na denním pořádku.

Freezing Trap

Dumali jste někdy nad tím, proč efekt Freezing Trap neodpovídá svému jménu? Jak už jistě tušíte, někdo během vývoje přehodil výhybku a Freezing Trap se vzdálil svému ideálu. A není se čemu divit. K čemu je vám, že se vám podaří zmrazit jednoho soupeřova miniona, když vám to poskytne mizivou výhodu a třeba Misdirection je mnohem zajímavější možnost?

To samozřejmě nejsou jediné změny, které huntera potkaly, ale jsou to z mého pohledu asi ty nejzásadnější. Další změny nastaly například u Starving Buzzarda, jehož HP byly zkrouhnuty o 1, Explosive Shot prodělal změny v rozdělení damage a efekt Hunter’s Mark se změnil na permanentní. A málem bych zapomněl, King Krush dostal v průběhu vývoje svou epickou animaci.

Neutrální karty

A nesmíme zapomínat ani na neutrální karty, protože spoustě z nich se změny také nevyhnuly. V tomto díle se podíváme na pirátské karty.

Captain's Parrot

Captain’s Parrot, asi jedna z nejméně častých karet vůbec. Zatím co nyní vám pomůže vytáhnout jednoho z pirátů z jeho teplého místečka ve vašem decku, před dávnými časy tomu bylo jinak. Šlo spíše o obdobu Starving Buzzarda, tzn. že za každého piráta, kterého jste poslali na stůl, jste si mohli líznout kartu. A také byl Captain’s Parrot lépe krmený, protože dokázal ustát o 1 damage víc než dnes. Posuďte sami, jestli došlo ke změnám k lepšímu nebo právě naopak.

Southsea Deckhand

Druhou pirátskou kartou, která dostala od Blizzardu nový make-up, je Southsea Deckhand. Původní verze levného piráta dávala +1 durability k vaší zbrani a až později se Southsea Deckhand přeorientoval na Charge v případě, že máte zbraň. Tato změna znamenala, že Southsea Deckhand nyní většinu času tráví na poličce a zapadá prachem a zároveň Bloodsail Corsair přišel o své siamské dvojče.

To je pro tento díl vše. V další části se například dozvíte jakými změnami si prošel legendární rybář Nat Pagle nebo co během vývoje potkalo Warriora.

Navigace:

[1.díl] --- [2. díl] --- [3. díl]
[4. díl] --- [5. díl] --- [6. díl] --- [7. díl] 

 



Naposledy upravil/a Glea'ar 30.05.2014 v 20:03:30.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet