link

Druid Deck Preview

 

Hrdina

Pokud se budeme bavit o druidech na Azerothu, není mezi nimi zřejmě nikdo známější než Malfurion Stormrage. Zřejmě proto byl vybrán, aby reprezentoval jako hrdina třídu druid v Hearthstone. Právě Malfurion byl první ze smrtelníků, který ovládl taje druidské magie, do kterých ho zasvětil samotný polobůh Cenarius. Malfurion využil svých nabytých zkušeností a začal rozšiřovat své vědomosti mezi svůj lid - noční elfy a následně právě pod vedením Malfuriona dokázali noční elfové odrazit Plamennou legii při První invazi do Kalimdoru. Po událostech, při kterých došlo ke zničení Studny věčnosti a roztržení původního Kalimdoru, se stal Malfurion vůdcem nočních elfů, kterým je dodnes. Nutno také zmínit, že Malfurion je bratrem Illidana Stormrage. Pokud se chcete dozvědět o Malfurionovi další podrobnosti, určitě si přečtěte článek od Mordecaye na webu wowfan.cz 

Hero Power

Malfurionova Hero Power mu umožňuje provést přeměnu do zvířete, díky čemuž získá 1 armor a také +1 k útoku, ovšem pouze na současný tah. Získaný armor přetrvává i do dalších tahů, pokud není zničen, a je tedy možné ho stackovat. Za tuto Hero Power (koneckonců i za jakoukoliv jinou) zaplatíte cenu ve formě dvou mana krystalů.

Ability

Free (základní ability, které dostanete v úvodním balíčku): 

Claw: Lehce upgradovaná verze Hero Power, za pouhý 1 mana krystal si váš hrdina přičte do konce tahu +2 k útoku a získá i +2 k armoru, který mu zůstane.

Healing Touch: To, jak si vedli druidi při zdokonalování léčivých kouzel během několika tisíc let, jenom dokazuje tato karta. Za 3 mana krystaly dokáže vyléčit enormní množství 8 životů buď přímo hrdinovi, nebo vašim minionům.

Innervate: Innervate je vyloženě nutnost do balíčků, kde se uplatňuje tvrzení, že nejlepší obranou je útok. A to co nejrychlejší a nejagresivnější. Za celých 0 (slovy opravdu nula) mana krystalů dostanete 2 navíc, to je dobrý obchod. Sice je to jen do konce tahu, ale na vydatné agresivní zahájení hry to bohatě stačí.

Mark of the Wild: Hráči World of Warcraft zřejmě znají tuto abilitu pod zkratkou MOTW nebo počeštěně „packa“. Znamení divočiny způsobí, že se minionovi zvýší bojeschopnost a získá tak schopnost Taunt a +2 k útoku a životům.

Wild Growth: Další z karet do balíčku agresivnějšího ražení, výměnou za cenu dvou mana krystalů získáte permanentně jeden navíc. Sice je při zahrání karty tento nově nabytý krystal prázdný, ale v dalším tahu už jeho přítomnost jistě oceníte. Jen škoda, že flavor text, který se zmiňuje o hrozivém selhání kouzla a vyčarování tisíců plných mana krystalů, nelze v Hearthstone uplatnit.

Common: 

Druid of the Claw: Chtěli byste domů raději krvežíznivého a houževnatého medvídka, nebo raději heboučkou kočičku, která neškrábé, nekouše a vůbec nezabíjí lidi? S Druidem of the Claw se vaše přání může vyplnit. Při jeho vyvolání si na sebe může totiž vzít podobu medvěda Druid of the Claw a tak dostat Taunt a dva životy navíc nebo již zmíněné kočkovité šelmy Druid of the Claw a do vínku si tak přidělit Charge.

Mark of Nature: Podpůrná karta, s kterou můžete soupeři pěkně zatopit. Zaplaťte 3 mana krystaly, a pak je už jen na vás zda si vyberete navýšit minionův útok o 4, nebo mu pomůžete získat 4 životy k dobru a Taunt. Zkrátka, ať si vyberete cokoliv, soupeř z toho jistě radost mít nebude.

Moonfire: Další a zároveň poslední druidská karta, která nestojí vůbec žádnou manu, ale přitom umí decentně polechtat za 1 zranění. Prostě za málo peněz celkem dost muziky.

Naturalize: Totální destrukce soupeřova miniona za pouhý jeden mana krystal. Nezáleží na tom, kolik měl životů nebo jak moc ho měl soupeř rád, prostě už není. Ale abychom si našeho protivníka zase tolik nerozhněvali, tak mu dovolíme si líznout dvě karty. Nechceme ale raději domýšlet, co by se stalo, pokud by tyto karty byly jeho dvě poslední.

Power of the Wild: Další z „vyber si“ karet. Za cenu 2 mana krystalů můžete všem vaším minionům poskytnou stálý bonus ve formě +1/+1 nebo povoláte do hry 3/2 Panthera. Volba při hraní této karty většinou záleží na tom, kolik máte právě vyložených minionů.

Savage Roar: Zuřivý pokřik, který motivuje vaše miniony a hrdinu bojovat s ještě větší vervou než doposud. Za 3 mana krystaly obdrží všichni vaši minioni a hrdina do konce tahu +2 k útoku.

Soul of the Forest: Druidi věří, že smrtí nic nekončí. Pokud nějaká bytost umře, její duše je schopná se spojit s jinými živými entitami a rozšířit jejich schopnosti. Pokud tuto kartu zahrajete, všichni vaší minioni, kteří jsou v tu dobu ve hře, získají schopnost po své smrti přivolat do hry 2/2 Treanta. Samozřejmě se to nevztahuje na miniony, kteří jsou vyložení až poté, co zahrajete tuto kartu.

Starfire: Poměrně drahá karta za 6 mana krystalů udělující 5 zranění s následným přibráním karty. Vhodná, pokud se snažíte dostat do hry alespoň nějakou kartu, která vám stále nepřichází, nebo se potřebujete zbavit mazlíka s pěti životy na soupeřově straně. Nebo obojí. Každopádně, je to celkem drahý špás.

Swipe: A jsme opět u toho, co umí druidi v přeměně dělat nejlépe - trhat soupeře na kusy a nejlépe i s tím vedle a taky tím vedle něj. Za 4 mana krystaly udělíte 4 zranění cíli a ostatní obdrží 1 zranění.

Wrath: Druid by neměl být soupeř, kterého si chcete proti sobě poštvat. Pokud druida opravdu naštvete, je už pak jen na něm, jakou silou vám svůj hněv oplatí. Za 2 mana krystaly můžete buď udělit 3 zranění, nebo udělíte jen 1 zranění, ale můžete si i líznout kartu.

 

Rare: 

Bite: Další lehce rozšířená verze Hero Poweru za 3 mana krystaly. Tentokrát hrdinovi přidává +4 do útoku do konce tohoto tahu a +4 k armoru.

Nourish: Při zahrání této karty si můžete vybrat, zda-li si chcete rozšířit váš stávající počet mana krystalů o 2, nebo si přibere tři karty. V případě že se chystáte stavět agresivní balíček, měla by toto být karta, kterou byste měli dostat do hry co nejdřív, ať už za použití Innervate, The Coin, Wild Growth nebo jiných nekalých praktik. Cena je 5 mana krystalů.

Savagery: Savagery udělí všem soupeřovým minionům za 2 mana krystaly takové zranění, jaká je aktuální hodnota útoku vašeho hrdiny. Doporučuje se tedy pořadně naboostovat útok pomoci Claw, Bite nebo Hero Poweru a pak vyčistit soupeřovu polovinu hracího pole.

Starfall: Poslední z karet, která vás postaví před nesnadnou volbu. Za 5 mana krystalů máte možnost udělit jednomu z nepřátel pět bodů zranění, nebo všem udělit dvě zranění.

Epic:

Force of Nature: Síla přírody je nezměrná a o tom vás přesvědčí i tato karta. Povolá do hry pod vaší kontrolu tři 2/2 Treanty, kteří disponují abilitou Charge. Má to však jeden háček, treanti po dokončení vašeho tahu zemřou a vy o ně přijdete, hodí se na ně tedy zahrát Soul of the Forest.

Taktika: 

Jak tedy hrát druida? Zaručený recept samozřejmě jako vždy neexistuje, ovšem podíváme-li se jak jsou jednotlivé karty koncipovány, lze dojít k názoru, že druid by měl spoléhat na výraznou, agresivní hru v prvních několika tazích a měl by se snažit zvyšovat počet svých mana krystalů, což mu koneckonců karty dovolují. Po získání dostatečného počtu krystalů se pak dá soustředit buď na posilování životů a útoku silnějších minionů a hrdiny, nebo na stálé zásobování hracího pole levnějšími miniony v kombinaci s některými ofenzivními kouzly. Ať tak či tak, pokud se rozhodnete zkusit hru právě za druida, určitě vás napadnou mnohé další taktiky, jak hrát a případně i vyhrát. Pokud se chcete dozvědět o druidovi v Hearthstone ještě víc, navštivte http://hearthstone.wikia.com/wiki/Druid 

Decky:

Aggro Druid

Tento balíček vznikl teprve nedávno, přečemž můžeme s jistotou říct, že je opravdu hratelný. Druid byl od počátku brán jako klasický control, ale s příchodem TGT dostal několik "vychytávek", které umožňují hrát tuto class agresivně. Early game Druid zvládá bravůrně díky několika kartám. První z nich je Darnassus Aspirant. Tento minion za 2 many vytvoří totiž presenci na stole a zároveň vám dá jeden mana-crystal do budoucna. Můžete tak rychleji vytáhnout obrovské karty jako Fel reaver nebo zahrát smrtící combo Force of Nature + Savage Roar. Decklist naleznete ZDE

 

Midrange Druid

O něco pomalejší, nicméně nikterak slabší verze Druida. Populární byl hodně v dobách kdy dominoval Grimm Patron Warrior a jeho sílu si přenesl i do nynější meta-game. Midrange využívá podobné karty jako jeho bratříček aggro s tím rozdílem, že do pozdějších fází hry má připravené například Ancient of Lore, Dr.Booma a Emperor Thaurissana. Samozřejmě zde naleznete i všudypřítomné combo Force of Nature + Savage Roar, takže na soupeře můžete tlačit co to dá. Decklist naleznete ZDE

 

Control Druid (Ramp Druid)

Tohle už je poněkud težší kalibr. Balíček se nesnaží umlátit soupeře během počátečních fází hry a svoje trumfy si nechává do pozdních fází hry. S tímto balíčkem se snažíte díky Wild Growth, Innervate a již dříve zmíněnému Darnassus Aspirant dosáhnout co nejfříve maximálního počtu mana crystalů. Při dosažení 7 a více crystalů jste již schopni házet na stůl Ancient of War, Sylvanas a jiné hrozby, před kterým soupeř dříve nebo později podlehne. Balíček je trochu náchylnější na agresivní balíčky takže pozor! Decklist naleznete ZDE


Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Glysinda 03.09.2013 22:06

Na druida se těšim snad nejvíc Už aby to tady bylo sakra Nebaví mě pořád koukat na streamy

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet