Nadcházející Balance Změny - Patch 10.2

  Balance    10.2    Patch   

Dnes večer byly oznámeny výrazné změny týkající se několika karet. Dočkáme se jich v dlouho očekávaném patchi 10.2. Pojďte se na ně podívat!

 

Bonemare

 

Bonemare byl poslední dobou silný jak v sestavených, tak i arénových balíčcích. Má velký a okamžitý dopad na hru. Díky tomu, že je neutrální, si našel cestu do spousty Decků.

 

Zvětšení jeho ceny o 1 Manu dá soupeři více času a možnost připravit si silné late-game karty k neutralizování Bonemara, včetně jeho efektu.

 

Corridor Creeper

 

Díky pasivní schopnosti snižování své ceny, měl Creeper velký potenciál otočit hru podle toho, jestli se dostal na ruku během začátku hry. 

 

Vzhledem k tomu, že jde o velmi silnou neutrální kartu, byl hrán většinou Class. Snížením jeho útoku o dokonce 3 body se sníží jeho potenciál otočit hru. Zároveň se  ale stále dá benefitovat z toho, že budete mít miniona za nízkou cenu, který se dá zahrát ve správný čas.

 

Patches the Pirate

 

Čím blíže jsme novému Hearthstone roku, začali vývojáři mít starosti ohledně současného stavu Patchese. Patchesova síla způsobila, že skoro každý deck v sobě měl nějaké piráty, aby ho mohl využít. To nutilo Control Decky mít na něj vždy dobrou odpověď. Po této změně budou mít Wild hráči více možností při sestavování svých decků.

 

Odebrání Charge sníží jeho celkovou sílu, zajistí jeho snížení četnosti balíčků, které jej obsahují. Protivník také bude moct zasáhnout dříve, než ho zasáhne Patches.

 

Raza the Chained

 

Stejný případ jako u Patchese. Vývojáři se báli nechat Razu v současném stavu, jelikož Raza je nyní povinná karta pro všechny, co hrají Shadowreaper Anduin. Tímto se sníží jeho celková sílá v kombinaci s Anduinem ve standardu a zároveň zůstane stále použitelný pro Wild.

 

I po zavedení změn na serverech, což nastane během příštího měsíce, budou hráči schopni tyto karty Disenchantnout za jejich plnou cenu!

 

 


Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Jaredaaa 30.01.2018 23:57

Blizzard by měl přestat nerfovat karty, snad téměř vždy je to na škodu... Nerf Patchese a Razy absolutně zbytečná věc když za cca měsíc, dva (přesné datum nevim)jdu do wildu (to se blizz bojí že mu sboří už tak "roztodivný" a for fun Wild?)... Creeper is death, nothing more... Jediné tak nějak dává smysl je Bonemare, ale je to jen kosmetika, nic co by hru nějak více ovlivnilo... Za mě celý nerf je "hloupost" a palec dolu...

lojza 30.01.2018 17:04

Jsem z toho docela rozpacitej.
Bonemare - ok, to docela dava smysl a je to takova "kosmeticky - balancni" uprava, ktera neposkodi nejak zasadne balicky, ktere s tim hodne pocitaji, ale zaroven to ma nejaky efekt.

Corridor Creeper je timhle uplne mrtvej a VUBEC to nechapu. Pochopil bych, kdyby z nej udelali 4/4, pripadne neco jako 3/5, ale TOTO? Se proste rozhodli, ze udelali kartu, kterou vlastne vubec nechteli udelat a prislo jim trapny ji zase smazat uplne, tak z nej udelali toto. Od zmeny se nebude hrat v ZADNEM balicku, mozna to nekdo chvili bude hrat z nostalgie. Zabita karta, ktera jeste k tomu imho dneska nebyla nejak extra OP (silna ano, ale OP fakt ne, mam dost balicku, kam se mi proste nevejde, protoze neni zas az tak dobrej)
Patches nechapu - je to porad legendarka a ted je z toho legendarka "na nic", abych nebyl sprostej. 1/1 zadarmo? No, take karty uz tu dneska mame a prilis se stejne nehrajou, ze. Rozhodne hra prijde o kus rozmanitosti, ktere prinasel a stve me to.
Raza - nevim, jak moc to ted bude nehratelny, ale rozhodne je to zasah jak krava a imho tim zabili jeden druh balicku. Mozna nekdo postavi neco jineho, ale nemyslim si, uz ted to bylo dost na hrane - mam na mysli v souboji v jinym TOP balickem, samozrejme ne v souboji s nejakym prumerem. Ted z toho bude druha kategorie, co si na TOP ani neskrtne. Opet situace, kdy imho vydali kartu a pak se lekli, co ze to vlastne udelali.

Osobne mam k Blizzardum velmi vrely vztah, mimo jedne veci, ktera me na nich NESKUTECNE SERE (ted uz to slusne neslo). Oni maji vynikajici hry, ktere ale hrac musi hrat tak, jak oni chteji. Kdykoliv nekdo vymysli neco, s cim autori nepocitali, bez milosti to ZRUSEJ. A tohle trva uz od dob StarCraft 1, kdy jsem v jednu chvili vymyslel "reaver drop", aby to za par mesicu patchem zrusili. (To same napriklad SC2 a Void rushe, ze...nasledoval okamzity nerf Voidu)
Fakt me na nich extremne vadi, ze nedovolej hracum vymyslet neco netradicniho.
Ja mam HS extremne rad, ale kdyz se clovek diva na nejake TOP turnaje, co vidi? Prijede tam xy lidi, VSICHNI maji STEJNE balicky a jako obrovske prekvapeni se bere, kdyz nejaky hrac ma jednu-dve karty jine, nez ostatni. Imho dost nuda. Prostor pro nejake netradicni reseni nula.
Ostatne proto jsem prestal hrat SC. Clovek to musi hrat, jak oni chteji, jinak prohraje. Nuda.

Sebastian 30.01.2018 17:15

Ten creeper je hustej no, to uznávám i já, kterej ho nehraje nikde

Frýdl 31.01.2018 18:34

Já osobně si myslím, že Corridor Creeper se bude stále hrát třeba v evolve shamanovi, možná nějakém aggru...

Erja 30.01.2018 14:55

Raza byla snad největší cancer.
Každopádně jsem moc ráda, že se nepotvrdily klepy, které řešili Fr0zen s Purplem během HCT - že by se tento Update měl týkat také karty Mark of the Wild.

DancingPajk 30.01.2018 07:54

Jsem smutný z nerfu karet které mám a mám radost z nerfu karet které nemám :-). Ale vážně, objektivně jsou všechny tyto nerfy správné.
Ocenil bych, kdyby ještě nerfli Ultimate Infestation, Frost Lich Jainu a mechaniku Jade Golemů.

DancingPajk 30.01.2018 09:58

A taky Voidlorda. V kombu se Skull of the Manari je to docela lethal. Budeme muset Warlocky, kterých bude po nerfu asi hodně, silencovat
Kingsbane pro Rogue je taky celkem maso.

Frajda#2225 30.01.2018 13:28

Frost kich Jaina se na ladderu skoro nehraje a ty bys ji chudinku este nerfnul
Min se hraje snad jen Death pala,toho jsem videl asi 3x za celou dobu,kdyz nepocitam releae.

Erja 30.01.2018 14:39

Jade Golemů se zbavíme při nové expanzi. Letos půjdou do Wildu. Mám o tom zrovna rozepsaný článek.

Drakunda 02.02.2018 17:31

@Erja Ehm Ehm....Raza ide taky do Wildu...tak proc ho nerfovali?? to uz mohli zrovna aj toho Jade ked uz sme pri tem...uplne nesmyselne nerfovani karet...

Erja 02.02.2018 17:56

@Drakunda To je ale velmi dobrá připomínka! Co já vím, proč to udělali. Asi aby lidem ještě na dva měsíce rozházeli decky, než je budou muset kompletně překopat?
Spíše mám pocit, že nějak chtěli vyslyšet stížnosti hráčů na různých diskuzních kanálech, protože to bylo velmi ožehavé téma i rok po vydání MSoG.

Erja 02.02.2018 17:58

@Drakunda Každopádně ta stejná situace je i s Patchesem, když už jsme u toho.

Sebastian 02.02.2018 22:58

@Drakunda Proč Jade? Když bude karta, která Raza priesta vymaže jako geist vymaže jade druida, nebude třeba ho nerfovat. Jade druid je slabej, aggro ho porazí a control hraje geista.

Frajda#2225 30.01.2018 07:31

Parada!

Sebastian 29.01.2018 23:39

Pro mě jednoznačně nerf "tupejch" karet Palec nahoru...

Frýdl 30.01.2018 07:28

Já jsem rozhodně nerfy nadšen, hlavně Razou. Nenávidím Razakus priesta.

Petise 30.01.2018 19:19

Frýdl od té doby co se to začalo hrát jsem říkal, že je to totálně stupidní! Mělo to podle mě být BASIC hero power cost 0 a ne jakýkoliv si během hry nahodí stojí 0! Tohle je trošku jiná změna, ale i tak dobré

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet