Murloc Paladin DeckGuide

Murloc Paladin (OTK)

Pod murločím deckem si většina z nás představí hodně rychlou aggro záležitost, která už od začátku buduje silnou armádu otravných "žabiček", jejichž cílem není nic jiného než protivníka co nejrychleji sprovodit ze světa. Zkusme si ale murlocy představit v pěkném a stabilním control decku. Nesmysl? Vůbec ne, díky nové murločí kartě Anyfin Can Happen nejde o nic nemožného, naopak, Control Paladin s OTK kombem (one turn kill) se stává realitou. Vaše "žabí" armáda dokáže naprosto pohodlně během jednoho tahu zlikvidovat soupeřova hrdinu s plnými 30 životy. Čím to? Jakými kartami že to chceme nepřátelského hrdinu převálcovat? Důležitá je ta pravá kompozice malých, ale dotěrných murloců, kteří se dokáží navzájem podpořit, naboostit a díky Charge schopnosti zlikvidovat nepřátelského hrdinu. Smrtící komando se skládá přesně ze sedmi "žabek", které v jednom tahu ukoušou přesně 30 životů nepřátelskému hrdinovi. Kdo že to do našeho zabijáckého komanda patří? Jedná se o dva Grimmscale Oracle, dva Bluegill Warriory, 2 Murloc Warleadery a samotného Old Murk-eye. A protože manacost všech těhle borců dohromady slušně přesahuje maximum 10 mana krystalů, které můžete za Paladina v jednom tahu utratit, musíme najít jinou cestu, jak tuhle chásku dostat během jednoho tahu na stůl. A tady přichází ke slovu právě Anyfin Can Happen (v tomhle případě spíš Murloc deadly March).

Karty našeho komanda:

 

Grimmscale Oracle:

Malá 1/1 žabka, která však všem našim důležitým murlocům přidává jeden bodík k útoku. Nic lepšího nečekejte, do komba to ale nemyslitelně patří.

Bluegill Warrior:

Za dvě many celkem pohodový 2/1 útočník s Chargem. Samozřejmě, že samo o sobě toho tenhle prďola moc nenapáchá, od toho ale v balíku držíme další murlocy.

 

 

 

 

 

Murloc Warleader:

Důležitý borec, který je za 3 many obstojnou 3/3 potvorou. Veledůležitá je ale schopnost murločího velitele - každý další z vašich murloků dostává nezanedbatelný +2/+1 buff, který i z téměř neškodného Bluegill Warriora dělá silného miniona s Chargem.

Old Murk-Eye:

Murločí legendárka, která je tím pravým ořechovým k dorážení nepřátelského hrdiny. Jde o slibného 2/4 útočníka s Chargem, který si navíc za každého dalšího murloca v poli přidá důležitý bodík k útoku. Přičtěme k tomu ještě důležité Murloc Warleadery a tenhle borec se dočká neskutečného boostu.

 

 

 

Solemn Vigil:

Zajímavý spell, který vám za pět many lízne dvě karty. Že je to příliš drahé? Nezoufejte, za každého borce, který v bitvě položí svůj život - ať už jde o vašeho miniona nebo soupeřova borce - snížíte manacost tohohle spellu o 1 manu. A pro tenhle control balík je dobrý proliz naprosto nezbytný.

Cult Master:

Další karta, která nemá za úkol nic jiného, než naplnit vám ruku kartami až po okraj. Sama o sobě to bohužel nezvládne, proto pro každou líznutou kartu budete muset obětovat vlastního miniona. A přesně proto se vám na boardu budou hodit Recruti z Muster for Battle. Nebo vaši povedení murloci.

 

 

 

Keeper of Uldaman:

Další zajímavá potvůrka z nové adventury. Borec, který z cílového miniona udělá 3/3 bytost. Ideální pro likvidaci nepřátelského Dr. Booma, stejně tak jako pro posílení vašeho malého Recruita nebo murločka.

Anyfin Can Happen:

Tahle karta je alfou a omegou celého decku. Vždy chcete počkat na smrt vašich sedmi murločích kamarádů. V tomhle decku to nevadí, právě naopak. Anyfin Can Happen vám na boardu vyčaruje zástup sedmi "žabek", které zahynuly během hry. A to je přesně to, co pro OTK potřebujete.

 

 

 

 

Replacementy:

Kdekdo z vás by se mohl podivovat, proč Murloc Paladin nejede ani jednoho silného Murloc Knighta a raději místo něj zaměstnává Piloted Shreddery. Důvod je prostý - pro zajištění OTK komba, které během jednoho tahu vykouzlí přesně 30 damage potřebujete specifické murločí válečníky. Proto se chcete vyvarovat všeho, co vám poskytuje právě Murloc Knight. A upřímně, i s Piloted Shredderem existuje určitá šance na zmaření vašeho smrtícího komba. Co naplat, i Piloted Shreddera může přeci řídit takový Murloc Tidehunter, který rozhodně není vítanou žabkou.

Strategie:

Do úvodních kol chcete na ruku rozhodně malé, ale účinné bijce, jako je Zombie Chow, Shielded Minibot, Knife Juggler apod. Nepohrdejte ani Muster for Battle, které poskytuje pár možností pro efektivní tradeování nebo i proliz v kombinaci se Solemn Vigil nebo Cult Masterem. Ani vaše murlocy nemusíte příliš spořit. Spoléháte totiž na to, že všechny necháte heroicky padnout v boji proto, abyste je záhy povolali zpět v ten jeden správný okamžik. Protože většinu her budete chtít mít pod kontrolou, borci jako Aldor Peacekeeper nebo Keeper of Uldaman přijdou vhod. Aby Uther vydržel i nějakých pár řezných ran přidejte do decku Antique Healboty, Lay on Hands (skvelé i pro proliz) a Truesilver Champion. To vše vám zajistí dost času na přichystání velkého wombo-komba. Tenhle balík je schopný chovat se i jako slušný Midrange deck, proto je Dr. Boom vítaná posila. Všechno se ale točí okolo Anyfin Can Happen komba. Uvědomte si, jak je nutné nechat v první řadě umřít potřebné murločí bojovníky. Mít kompletně volnou vaši stranu hrací plochy a zneškodněné soupeřovy Taunt miniony. Podmínek je to mnoho. Ale pocit dobře odvedené práce při správném načasování Mrlllgh komanda za to jednoznačně stojí.

Závěrem:

Mějte na paměti, že OTK Murloc Paladin není vpravdě tradiční deck, se kterým byste se mohli vydat šplhat na ladder. Jedná se spíše o koncept, jehož hlavní kombo je více než náročné k provedení. Pro pobavení a hlavně procvičení vašich mozkových závitů vám  ale tohle Anyfin Can Happen murločí komando rozhodně doporučuji. 



Naposledy upravil/a Tetrisek 06.12.2015 v 21:18:57.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Žádné komentáře
Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet