HS Sweepstakes - čtvrtá vědomostní soutěž!

Máme pro vás další příležitost, jak získat klíč k Hearthstone! Opět se jedná o vědomostní soutěž. Vaším úkolem je odpovědět správně na níže uvedené otázky. Nezapomeňte si také řádně přečíst pravidla, aby nedošlo k nedorozumění, která se stávají jen proto, že soutěžící uvede špatný předmět a není tedy zařazen do slosování. Abych nezapomněl, opět hrajeme o 3 klíče.

Soutěžní otázky

1) Kolik hrdinů v Hearthstone bylo někdy v historii oficiálním vůdcem Hordy? 2) Kolik hrdinů v Hearthstone je v současné době naživu? 3) Kolik hrdinů má/mělo nějakého sourozence?

Pravidla

1) Musíte být registrováni na hearthstone.cz nebo wowfan.cz. Váš email se musí shodovat s vaším účtem zde na stránkách. 2) Musíte správně odpovědět na všechny otázky. 3) Pošlete e-mail na: redakce@hearthstone.cz s předmětem: HSFAN VĚDSOUTĚŽ4. Do textu e-mailu napište správné odpovědi a také nick, pod kterým jste registrováni. 4) Své odpovědi posílejte nejpozději do 26. 10. 2013 23:59! 5) Vyhodnocení a losování proběhne 27. 10. 2013 a výherci budou kontaktováni.

Hodně štěstí!

Nápověda: WoWfan.cz

Vyhodnocení:

Správné odpovědi:

1) 2 2) 7 3) Malfurion a Jaina Přišlo 163 emailů. Losování proběhlo ve hře World of Warcraft za pomocí /roll 1-163 a následně vybrány emaily. Výherci byli kontaktováni, takže si překontrolujte emailovou schránku.

Naposledy upravil/a Jerryky 29.10.2013 v 16:47:46.

Chcete si povídat o Hearthstone? Připojte se na náš Discord. Rádi vás uvidíme.

Diskuze

Blam 29.10.2013 10:39

Sillkir
Ono jde o to že Blackhand byl dosazený na post warchiefa až po nějaké době poté co již proběhla přinejmenším válka mezi orky a draenei a v té době někdo hordu vedl. A jedinný kdo to mohl být je Gul´dan. Ano vedl stínnovou radu ale hordu jako takovou před Blackhandem musel taky. Nikde není žádná zmínka že měl prostředníka. Je dáno zformoval hordu a zneužil ji ale pořád i přes všechno ji vedl.Btw. jen diskutuju aspoň se nenudím v tom nekonečném čekání na key .)
Jde o to, že původní postavou, která dala klany proti společnému nepříteli dohromady, byl Ner´zhul, který si následně uvědomil svou hloupost a rozhodl se Kil´jaedena, jež ho k útoku na draenei navedlo, bojkotovat ... Tehdy převzal vedení Gul´dan. Ale prvním oficiálně zvoleným vůdcem byl až Blackhand, přestože ji formálně vedl Gul´dan se svojí Shadow Council v pozadí.

Sillkir 29.10.2013 09:29

Blam
Krátce se vyjádřím pouze k první otázce: Gul'dan sice v původní Hordě (ano, i ta se počítá jako Horda) tahal za nitky jako vůdce ve stínové radě, ovšem ta byla jen tajným orgánem, oficiálně vedl hordu z postu warchiefa Blackhand. Proto je správná odpověď 2, Thrall a Garrosh. Zbytek je tuším jasný
Ono jde o to že Blackhand byl dosazený na post warchiefa až po nějaké době poté co již proběhla přinejmenším válka mezi orky a draenei a v té době někdo hordu vedl. A jedinný kdo to mohl být je Gul´dan. Ano vedl stínnovou radu ale hordu jako takovou před Blackhandem musel taky. Nikde není žádná zmínka že měl prostředníka. Je dáno zformoval hordu a zneužil ji ale pořád i přes všechno ji vedl.Btw. jen diskutuju aspoň se nenudím v tom nekonečném čekání na key .)

Phobos 29.10.2013 01:10

Blam
Krátce se vyjádřím pouze k první otázce: Gul'dan sice v původní Hordě (ano, i ta se počítá jako Horda) tahal za nitky jako vůdce ve stínové radě, ovšem ta byla jen tajným orgánem, oficiálně vedl hordu z postu warchiefa Blackhand. Proto je správná odpověď 2, Thrall a Garrosh. Zbytek je tuším jasný
wowwiki hovori jasne, sformoval clany do hordy a ako warlock bol aj najvyplvnejsi, ergo vodca..

Blam 28.10.2013 22:10

Krátce se vyjádřím pouze k první otázce: Gul'dan sice v původní Hordě (ano, i ta se počítá jako Horda) tahal za nitky jako vůdce ve stínové radě, ovšem ta byla jen tajným orgánem, oficiálně vedl hordu z postu warchiefa Blackhand. Proto je správná odpověď 2, Thrall a Garrosh. Zbytek je tuším jasný

Javorovej 28.10.2013 20:10

Megaroy
to pořád nevyřešíme dokud se neohlásí hsfan s výsledkama, nevšiml si někde někdo jestli o tom dali nějaký vyrozumění proč to vubec neposlali už včera?
Jerryky je poslední dobou velmi vytížen a tak je logické, že se vyhlášení a zaslání klíčů zpozdí.

Phobos 28.10.2013 19:42

Megaroy
to pořád nevyřešíme dokud se neohlásí hsfan s výsledkama, nevšiml si někde někdo jestli o tom dali nějaký vyrozumění proč to vubec neposlali už včera?
lebo jerryky mal vcera vraj vela roboty a nevedeli ani on kedy sa dostavi domov takze pocitam ze dneska sa stalo nieco obdobne a este to nema vyhodnotene tym padom dneska to urcite nestihne ak s tym nezacal

Sillkir 28.10.2013 19:16

Phobos
ja chapem na co narazas, ak berieme hordu ako vseobecny pojem frakcie tak mas pravdu, ale ak je to myslene ako terajsia Nova Horda tak potom by tam po spravnosti Guldan nemal byt..takze bud je otazka zle formulovana alebo to mam zle a ty si postupil v sutazi o kluc
Jj nebo to mam ja zle a postoupil jsi ty .) každopadne gl ať už získáč klíč třeba tu a nebo jinde.

Megaroy 28.10.2013 19:15

to pořád nevyřešíme dokud se neohlásí hsfan s výsledkama, nevšiml si někde někdo jestli o tom dali nějaký vyrozumění proč to vubec neposlali už včera?

Phobos 28.10.2013 17:35

Sillkir
Jsou to dvě rozlišné věci z pohledu fungování a členů (ras) ale z hlediska vývoje se s termínem horda setkáš poprvé právě zde. Vše má nějaký začátek a historie hordy do které teď patří Thrall či Garosh začala právě oněmi událostmi kolem Gul´dana. I ve Warcraftu trojce, když Grom Hellscream znovu nechá orky napít krve Mannorotha, je řečeno že se to už jednou z hlediska hordy (orků) stalo (ve smyslu historie se opakuje) tzn. chci jen říct že horda se změnila ale to neznamená, že si pod pojmem horda máme představit nynější stav a na počátek kdy vypadala jinak máme zapomenout. Každopádně tvá varianta je stejně tak správná jako moje - jde jen o věc pohledu a názoru - nakonec i ve světě warcraftu je určitý prostor pro různý náhled i přesto, že mnoho věcí bylo popsáno, ať už v knihách nebo ve hrách.
ja chapem na co narazas, ak berieme hordu ako vseobecny pojem frakcie tak mas pravdu, ale ak je to myslene ako terajsia Nova Horda tak potom by tam po spravnosti Guldan nemal byt..takze bud je otazka zle formulovana alebo to mam zle a ty si postupil v sutazi o kluc

Sillkir 28.10.2013 16:41

Phobos
ide o to ze vtedy sa horda volalo zoskupenie orskych klanov..terajsia nova horda uz nema clany ale vsetci orkovia su proste clenovia jednej velkehj hordy ale s nimi su taj aj trollovia, taureni, forsakeni a goblini..ergo guldanova horda a terajsia horda su 2rozlisne veci
Phobos
ide o to ze vtedy sa horda volalo zoskupenie orskych klanov..terajsia nova horda uz nema clany ale vsetci orkovia su proste clenovia jednej velkehj hordy ale s nimi su taj aj trollovia, taureni, forsakeni a goblini..ergo guldanova horda a terajsia horda su 2rozlisne veci
Jsou to dvě rozlišné věci z pohledu fungování a členů (ras) ale z hlediska vývoje se s termínem horda setkáš poprvé právě zde. Vše má nějaký začátek a historie hordy do které teď patří Thrall či Garosh začala právě oněmi událostmi kolem Gul´dana. I ve Warcraftu trojce, když Grom Hellscream znovu nechá orky napít krve Mannorotha, je řečeno že se to už jednou z hlediska hordy (orků) stalo (ve smyslu historie se opakuje) tzn. chci jen říct že horda se změnila ale to neznamená, že si pod pojmem horda máme představit nynější stav a na počátek kdy vypadala jinak máme zapomenout. Každopádně tvá varianta je stejně tak správná jako moje - jde jen o věc pohledu a názoru - nakonec i ve světě warcraftu je určitý prostor pro různý náhled i přesto, že mnoho věcí bylo popsáno, ať už v knihách nebo ve hrách.

Pro napsání komentáře musíte být přihlášený.
Přihlásit se
nebo
Zaregistrovat nový účet